12 december 2010

3 advent!

Asså shiiet dålig uppdatering igen!<3
Hmm.. Kan inte sluta tänka på förra helgen, hade så otroligt kul! Som sagt kom ju Mi & hennes lillebror Phu hit. <3  Så alla chingare samlades här och vi hade bla. chubby bunny, kollade på skräckfilmer och blev nog lite festfest oxå.  Tack för det hörni! Saknar dem något otroligt! <3

Veckan gick ju ganska snabbt, 4skoldagar. Sen helg igen! Det gillar vi.
I fredags så var dt idolfinal @Josefine's med Tove,Lisa och Johan. Drack oxå glögg och hade dt mysit<3
Var så himla länge sedan jag träffade Lisa så var ju jätte kul att se henne igen!<3

Igåe kände jag mig allmänt trög och ville bara stanna hemma... Men Lisa fick förstås ut mig ._.
Hade dt nog helt skojj (: 

Idag ska jag inte göra ett skit! Hahah nejmen, orkar jag ska jag försöka städa mitt rum.
Sis & jag fick nå fel igår så vi började dra ut alla mina kläder och prövade och planerade kl.4 på natten.. Sen orkade vi inte städa så ni kan ju tänka er hur dt ser ut här...

Nu ska jag fixa mig, ha dt bäst! xx


bild från igår.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0