2 December 2010

..och jag har ingen julkalender.


Pretty händelselös dag i skolan. Höll på att somna under samhällslära timmen, omg läraren pratar 2much!
Men efter skolan så blev det staden med Rossi. Han skulle köpa presenter till sin flickvän som kommer hit imorgon! IIHH! Dessutom  är hon vår barndomsvän(som jag inte kommer ihåg...)
Men Rossi följde med mig hem då vi var färdiga och jag fixade ihop nå mat till oss, sen började jag städa! Har damsugit,moppat,vikit tvätt,städat vardagsrummen,kök,wc & sovrum! Känner mig jätte dukitg.  Ska belöna mig själv med choklad imorgon omagad. HEO
Nej blir nog en tidig kväll ikväll så gonatt på er <3! Har jätte mkt att göra imorgon!
Bloggar mer då, Xx





Howties, T.O.P & TaeYang <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0