2 januari 2011

HAPPY NEW YEAR!
Vähän late, but who cares? <3


Back in Pietarsaari. Saknar mina vänner nått otroligt!
Klarade föresten av tågresan helt själv! Förutom killen som satt brevid mig en bit(SOM STANK ÖL OCH PRATADE I TELEFON PÅ FINSKA VÄLDIGT HÖGT,perus suomalainen) & några små tjejjer(som var VÄLDIGT HÖGLJUDDA, oxå suomalainen) så var resan helt okej!
Var förståss väldigt sad att säga hejdå till Grisen, men vi träffas väl snart igen?

Nu ska jag hoppa i duschen, sen packa upp väskan och städa rummet... KABOOM? CHECK.

Ha dt bäst! XX<3



SLITEN

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: tack för tipset! jaa, jag ska nog seriöst försöka det för annat verkar ju inte funka.. :(

2011-01-03 @ 16:16:50
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0