5 januari 2011

Kan börja med att uppdateringen kommer att vara pretty seegt de kommande dagarna ->provvecka.


Annars så skrev jag religionsprovet idag. Frågorna var ju inte svåra, men jag fick blackout? Seriöst, glömde bort allt jag hade läst! Har varit så stressad de senaste dagarna... ><
Efter skolan så blev det ett varv till stan med Ludde. Var shoppingsugen men hittade inget. L hittade en huppari till sig själv. Sen gick vi hem i kölden och typ frös ihjäl, -27'c .  DET GILLAR VI <3

Då jag kom hem knäppte jag på datorn, och somnade...  GRIS

Sen mot kvällen bakade jag mockarutor och chokladmuffins med Dani(eller enligt honnom var det han som bakade, och jag kollade på..?).
Gillar att experimentera med mina bakverk så jag tyngde i några marshmallows i muffinsarna, får se sen hur de smakar (a)

Ingen skola imorgon så ska väl mysa med film hela natten... Hehe.
Men nu och stoppa i mej bakelser och dricka varm oboy med marshmallows! <3

Xx <3


för de som undrar så står det på tröjjan: i'm perfect just the way i am.
EGOBOOOOST



<3äckel


halva kokos,halva strössel


smetade oxå på Fazers suomi-choklad på muffinsarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0