7 januari 2011

FREDAG! <3

Skrev engelska provet idag, vet inte alls hur det gick.. Men helt okej tror jag??
Efter provförberedelsen stack jag still stan med Amanda Ö,Amanda S,Felicia och Elin. Vi gick runt butikerna och hamnade sedan på ett cafe.

Funi♥cupcake.

Ska strax och plugga samhällslära före jag sticker iväg till Luddes, bastukväll ikväll med gänget!
Ni ska ha en skön fredag!!
XX <3

*Fick med mej hem ett halsband. Blir snyggt sen till våren/sommaren med en lös topp + shorts.
Seppälä 5€ FYND

Kommentarer
Postat av: Felicia

Alltså mitt halsband går int att öppna! De e nå fel! :O :'( ( och ja jag stalkar dig)

2011-01-08 @ 00:35:25
URL: http://feliciahblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0